10 bilder från min torsdag på Cap d'Antibes. Gick inte utanför murarna, och det skulle jag heller inte göra på ytterligare två dagar. Vaknade här med en fyraårings lilla fot i ansiktet. Läste ut en bok! Kan ni se vilken? Låt oss gå närmare - Aha, Strangers av Belle Burden. Den skrev jag om igår, läs recensionen här. Sedan på med morgonrock och gå in och laga lunch till Didrik. Kanske i och för sig var Björn som lagade lunch till honom den här dagen. Kanske gick jag bara in och tog en glass. Bada bada bada. Sedan vilade vi i skuggan och lyssnade på Alfons som ljudbok. "Mamma vad står det på min hatt?"Kanske minns OG läsare när jag köpte den? Tio år gammal bild men bara några meter från den ovan <3 Det är över fyrtio grader i Paris just nu. Så tacksam att få vara här en stund och inte i vår bastu till lägenhet. Puss.