Denna vackra plats som bara finns. Dagarna efter midsommar har tillbringats i baddräkt och hatt. Min baddräkt är från & Other Stories.Likaså halsbandet. På midsommardagen åt vi rester från midsommarafton till lunch. Min mamma hade gjort flädersaft av svensk fläder och franska citroner. Vi drack den med is vid poolen. En dag åkte vi in till Juan-Les-Pins och åt lunch. Jag och Didrik matchade ☺️ Promenerade tillbaka från Juan-Les-Pins längs havet och lyssnade på en podd. Tvätt som väntar på att torka i kvällsolen. En mycket god räkpasta min styvpappa lagade som söndagsmiddag. Med chili och grädde. På måndagen gick jag och Björn ut för att äta middag bara han och jag. Jag bar favoritshorts och en blus jag plockar fram varje sommar. Tror den är från & Other Stories kanske 2020. Let's go Vi gick till en av strandbarerna i Juan-Les-Pins för en fördrink. Tänk att öppna en bar och döpa den till Yolo. Drack en piscine: bubbel i vinglas med is. Jättestort glas, blev tipsy på ett.Mitt läppstift är ett läppbalsam från Clarins i färgen Papaya. Sedan gick vi till en bistro inne i Juan-Les-Pins som vi var på en gång när vi var föräldralediga och hängde här i två månader. Delade på en tiramisu till efterrätt. Svängde förbi mataffären på vägen hem och köpte godis. Jag festade till med melon-tuggummin!