För en vecka sedan var det midsommarafton. Mina föräldrar hade sina årliga midsommarlunch. Vi klädde oss fina och inväntade gästerna. Didrik hjälpte min lillebror Jack att duka borden. Svenska flaggan och midsommarstång förstås. Jag hade på mig ett set från & Other Stories. Hade kanske kunnat vara en pyjamas, så man fick bränna på med smycken : ) Fint med spetskant på shortsen och att blusen har knyt i ryggen. Blus här.Shorts här. Nova, Jacks flickvän hade leverans från Sverige. Ett paket som kommit på vilovägar! Åh Björns midsommarskjorta, perfekt!Från Sezanes herrmärke Octobre. Vid ett kom gästerna. Mina föräldrar hade bjudit trettio vänner på lunch. Jack fyllde på allas glas med rosé. Skagen, sill & potatissallad, paj, vattenmelon, prociutto, ostar, baguette. Det var mycket bra stämning. Vi gick bordet runt och alla (som vågade) var tvungen att sjunga sin egen snapsvisa. Mmm lunch utan slut, det bästa vi har. Dryck på kylning. Jag satt mittemot Per Naroskin, så ni kan ju tänka er den goda stämningen. Diddi minglade runt bordet innan han hamnade i mitt knä med ipad en stund. Parasollerna flyttades runt utefter solen. Efterrätt: jordgubbar, glass, grädde och maränger. Sen badade alla. Mormor och Didrik hade sin egen stund. Ett par timmar senare serverades nybakad pizza med svart kaviar. Och ett par timmar efter det grillades korv. När Didrik somnat gick jag och Björn ner till havet en stund. Vid bryggorna satt fransmän och drack vin. Hoppas ni hade en fin midsommar <3